رئال مادرید 0 (6) -(7) 0 رم؛ اولین شکست بنیتز و دو امتیاز برای گارسیا

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 0 (6) -(7) 0 رم؛ اولین شکست بنیتز و دو امتیاز برای گارسیا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 0 (6) -(7) 0 رم؛ اولین شکست بنیتز و دو امتیاز برای گارسیا

شــرح بازی

دو تیم رئال مادرید و رم در ملبورن کریکت گراند (MCG) به مصاف هم رفتند؛ در این جام دوستانه، سه روز دیگر رم به مصاف منچستر سیتی و 6 روز دیگر رئال مادرید به مصاف سیتزن ها خواهد رفت. بازی با قضاوت آقای کلاتنبرگ و در حضور 80,746 تماشاگر آغاز شد.

رم بازی را خوب شروع کرد و در دقیقه 4 کرنر ارسالی خوب بازیکنان این تیم، به یک خطر جدی تبدیل شد و در داخل محوطه، ده روسی توپ سرگردان را به تیر افقی دروازه زد و در برگشت ضربه پای چپ توتی از روی خط دروازه توسط مارسلو برگشت داده شد. در ادامه شاگردان بنیتز کمی بازی را در دست گرفتند اما توپ های آخر مادریدی ها راه به جایی نبرد.

در دقیقه '32 فرانچسکو توتی به دلیل خستگی، جای خود را به دومبیا داد و بازوبند کاپیتانی به ده روسی رسید. در ادامه رئال مادرید بازی را کنترل کرد اما فرصت جدی روی دروازه دو تیم به وجود نیامد تا دو تیم بدون گل مساوی به رختکن بروند. در این نیمه آسیر ایارامندی عملکردی ضعیف و پر اشتباه داشت و مارتین اودگارد کم تجربه نیز در جریان بازی گم بود.

با آغاز نیمه دوم، بنیتز به طور کلی ترکیب تیم را عوض کرد و تنها ناواس، کارواخال و بیل از نیمه نخست باقی مانده بودند. مادریدی ها نیمه دوم را هجومی آغاز کردند، و در دقیقه '52 کرنر ارسالی ایسکو با ضربه سر بیل به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '55 هم بیل جای خود را به لوکاس وازکز داد.

در دقیقه '69 بالاخره دنیلو برای اولین بار با پیراهن رئال مادرید به میدان آمد و جایگزین کارواخال شد. در دقیقه '84 روی یک حرکت تیمی، وازکز روی پاس بنزما فرصت خوبی به دست آورد اما ضربه این بازیکن را دی سانکتیس برگشت داد. بازی از کیفیت بالایی برخوردار نبود و با روندی که در پیش داشت، انتظار می رفت که برای تعیین برنده، کار به ضربات پنالتی کشیده شود و طبق قانون این رقابت ها، تیم برنده در ضربات پنالتی 2 امتیاز و تیم بازنده یک امتیاز کسب می کند.

شـرح ضربات پنالتی
دنیلو میرالم پیانیچ
تونی کروس آدم لیاییچ
لوکاس سیلوا ماتیا دسترو
ایسکو الساندرو فلورنتزی
کریم بنزما خوان ایتوربه
ناچو فرناندز پاردس
لوکاس وازکز سیدو کیتا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394 | 10:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.